26 Ocak 2014 Pazar

FT Island - Angel And Woodman


MELEK ve ORMANCI

Bir melek gibi gözlerimi kamaştırıyorsun
Bulutların üzerinde yürüyor gibi çok zarif yürüyorsun
Cezalandırıldığın cennetten yeryüzüne indin
Ve gözlerim sana takılı kaldı. Bu his kabim atmayı durduracak gibi
Sonsuza dek sana tutunmak istiyorum
Gizlice ardından izleyen,
Bir ormancıyım ben.
Benim bir tanecik meleğimsin, bana cennetten gönderilen hediyem
İkimizin daima mutlu yaşaması için dua ediyorum
Benim bircik aşkımsın. Daima seni güldüreceğim
Umuyorum yukarıdaki, cennetteki hayatını unutursun

Üzülme
Kalbim gidersin diye gergin
Aşkımda bir eksiklik olmalı
İstediğin her şeyi, senin için her şeyi yapabilirim
Beni izliyorsun, ben ormancıyım

Gün bitiyor olsa da
Benim aşkım değişmeyecek
Gözlerimi kapatacağım ana dek, gözlerim bir tek seni görecek
Benim meleğimsin, bir tanem ve biricik aşkım
Umarım birlikte mutlu bir yaşam süreriz
Benim aşkımsın, seni asla ağlatmayacağım
Bu yüzden, lütfen burada benimle yaşa
Seni seviyorum
Kanatlarını sonsuza dek saklayacağım 


Çeviri: safransarı 
Zamanlama: Yhesim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder