22 Şubat 2014 Cumartesi

Lee Hong Ki, Park Shin Hye Yerine Yang Jin Seong' u İdeal Tipi Seçti!





TV Chosun' un yeni dizisi 'Bride of the Century' in basın toplantısı, 19 Şubat tarihinde düzenledi. Konferansa Yoon Sang Ho PD, Lee Hong Gi, Yang Jin Seong, Choi Il Hwa ve diğer ekip üyeleri katıldı.

SBS’ den You’re Beautiful isimli dizide Lee Hong Gi' nin sevdiği kişi Park Shin Hye idi. Şimdi ise Bride of the Century 'de Yang Jin Seong ile tehlikeli romantizm yaşayacak.

Muhabirler hangisinin ideal tipine daha yakın olduğunu sorduğunda, Lee Hong Gi şöyle yanıtladı,' Ben ikisini de seviyorum. Onlarla çok rahat ilişki kurabiliyorum. Fakat daha olgun kızları tercih ederim,bu yüzden bir tanesini seçmek zorunda olsaydım, benden bir yaş büyük olan Yang Jin Seong'u seçerdim' diyerek herkesi güldürdü.

*Bride of the Century Kang Joo (Lee Hong Gi)' a aşık ve zengin bir ailenin kızı olan Lee Kyung' un yerine geçen ada kızı, Doo Rim' in hikayesidir.

Çeviri: @Lame
Kaynak: mwave, dreamersradio

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder