31 Ocak 2014 Cuma

FT Island - 1 Minute 1 Second



Çeviri: @safransarı
Zamanlama: @Yhesim



Bir saniye ve Bir dakika İçin Bile

Seni ne kadar sevdiğimi bilmemeliydim
Senin ardından kalan boşluk canımı acıtıyor artık
Boğazıma takılan "seni seviyorum" sözlerini
geçmişte söylemekten aptalca kaçınmış olmalıyım
Eğer burda değilsen, eğer yanımda değilsen,
öyleyse yaşamımın bir analmı yok

Niçin sensiz bir dakika; bir saniye yaşamayacağımı bilmiyor musun?

Seni nerede bulabilirim, seni nasıl geri getirebilirim?
Beni terk etme. Lütfen, sana yalvarıyorum. Bana geri dön.
Eğer burda değilsen, eğer yanımda değilsen,
öyleyse yaşamımın bir anlamı yok

Niçin sensiz bir dakika; bir saniye yaşamayacağımı bilmiyor musun?

Burda olduğun sürece, yanımda olacağın sürece,
Başka hiçbir şey önemli değil

Bana geri dön, böylece tüm aşkımı ve zamanımı senin için harcayabilirim
Eğer bu sensen, eğer bu senin içinse, senin için sonsuza dek bekleyebilirim

Yüreğimi binlerce kez, milyonlarca kez incitsen de
İyiyim. İyiyim.
Eğer bu sensen (Whoa Whoa Whoa) Eğer bu sensen
(La la la la) Eğer bu sensen 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder