14 Ocak 2014 Salı

Two Song Place- Türkçe Altyazılı~~


Çeviri: Seeihong
Düzenleme: Jadejh

Age - Height

Aşkı bilecek kadar büyüğüm. 

Dünyayı bilecek kadar büyüğüm. 
Seçici biri değilim ama hala yalnızım.
Kısa boylu olabilirim ama çekiciyim.
Minyon tipli bir kız da gayet iyi. 
Güm güm atan kalbimle hala aşkı bekliyorum.

Ne zaman rüzgar esse aklım karışır 
Ne zaman bir çift görsem kalbim sıkışır 
Ama ben kolay biri olduğumu sanmıyorum.

Ne oldu? Yaş ve boy sence her şey mi? 
Ne oldu? Yaş ve boy gördüğün tek şey bu mu? 
Bana sadece bir kez daha bak, ben iyi bir kızım.
Üzgünüm ama bir kızın yaşı ve boyu erkek için önemlidir.
Seksi bir kıza yüksek topuklu ayakkabılar uzun bacaklarıyla iyi gider 
Evli erkeklere bir bak, bazısı kızın yaşının iki katı 
Eğer onlar yaş ve boyun önemli olmadığını söylüyorsa, yalan söylüyorlar demektir.

Bana sadece bir kez daha bak, ben iyi bir kızım.
Güzel bir yüz mü seviyorsun? 
İnce bir vücuttan mı hoşlanıyorsun?
Biraz zaman geçince her şey yine aynı olur.
Sen ne yaparsan yap ben anlarım.
Olmamı istediğin kişi olmaya çalışacağım.
Güm güm atan kalbimle hala aşkı bekliyorum.
Hayır, sorun değil. Bunu denemek zorunda değilsin. 
Ben genç bir kızla ve bana ''oppa'' diyebilecek biriyle çıkmak istiyorum. 
Güzel bir kız istiyorum. 
İnce vücutlu bir kız istiyorum. 
Bir de uzun boylu olursa benim içim daha iyi. 
Çünkü ben böyle istiyorum!
Ne oldu? Yaş ve boy seni yanıltmasın 
Ne oldu? Yaş ve boyun önemi yok ki.
 Beni izle, sana çok şey sunabilecek bi kızım
Beni izle, sana çok şey sunabilecek bi kızım
Hadi aşkımızın anahtarını birbirine uyacak şekilde yapalım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder