22 Şubat 2014 Cumartesi

“Bride of the Century” Lee HongKi ve Yang JinSeong ile Başbaşa… (2. Bölüm)


S: Bu dizi için dönüm noktam demişsiniz. Oyuncu olarak kendinizi nerede görmek istiyorsunuz?

LHK: Çocukken yaptığım çekimler sonlandığından beri bir idol ya da müzik ile ilgili karakterler canlandırdım. Hem kolaydı hem de rol ile tam tamına örtüşüyordum. Ama bana tamamen zıt bir karakteri oynayarak insanlara farklı bir yönüm de olduğunu göstermek istedim.

S: Beraber çalışmadan önce birbirinizi ne kadar tanıyordunuz?

LHK: Yang Jinseong’u ilk ‘City Hunter’ dizisinde gördüm. Minhwan o dizinin büyük bir hayranıydı. Bu yüzden diziyi onunla izledim, ve o dizide tam bir erkek fatmaydı. Ama tanıştığım zaman gerçekten pırıl pırıl bir insan olduğunu gördüm.

YJS: Çocukluğundan beri Hongki’nin iyi bir oyuncu olduğunu biliyordum. Şarkıcı olarak düşündüğüm 
rahat Hongki’den farklı olarak, rol yaparken ki ciddi  tavırlarını gerçekten seviyorum. Hala çok fazla eksiğim var ama Hongki bunları kapatmamda çok yardımcı oluyor. Bu yüzden ona minnettarım. Hongki sayesinde dizi setimiz oldukça eğlenceli ve canlı geçiyor.

LHK: Bir keresinde çok fazla güldüğü için göz makyajının dağıldığını söylemiştim.(Gülüyor). O da beni çok güldürüyor. (Gülüyor)

YJS: (Gülüyor) Gerçekten moral düzeltmeye birebir. Ciddi ciddi repliklerinden başka bir şey söylesin istemiyorum. Yorulmak nedir bilmiyor.

S: Oyuncu olarak oynamak istediğiniz bir karakter var mı?

LHK: Eşsiz bir şey yapmak istiyorum diyelim. Ya çok etkileyici ya da iki yüzlü (Ç.N: çift kişilikli) bir karakter olmalı. Dürüst olmak gerekirse, soğukkanlı olmayı pek beceremiyorum. Normal karakterde de zorluk çekiyorum. Bir psikopatı canlandırmak istiyorum.

YJS: İyi yaparsın, eminim.

LHK: Bu yüzden sette ‘Choi Kangjoo’ tonu ile konuştuktan sonra, bir de bunun komik versiyonunu çekiyorum.

YJS: Çok yetenekli biri. Ne zaman çekim başlasa anında Choi Kangjoo’ya dönüşüveriyor. Ara verdiğimizde de bana 5 farklı versiyonunu gösteriyor. Bir yerden sonra durdurmam gerekiyor çünkü dikkatim dağılıyor.(Gülüyor)

S: ‘You are Beautiful’ da tek taraflı aşk yaşadınız. Bu kez iki kadın tarafından sevilmek nasıl bir duygu?

LHK: İki oyuncu tarafından sevileceğim için çok heyecanlıyım. Yönetmen bunun üzerine o kadar düşüyor ki, hesapta olmayan bir öpücük sahnesi bile kondu. Sevgileri beni çok çok mutlu ediyor.

S: Yang Jinseong mu Park Shinhye mı ideal tipine daha yakın?

LHK: İkisini de seviyorum. Ama muhtemelen Yang Jinseong nuna’yı tercih ederdim…(Gülüyor)

S: Korelilerin Lee Hongki’ye karşı tavrı biraz soğuk. Ulusal ile uluslararası duruşunuzu harmanlamak zor olsa gerek.

LHK: Bu her zaman endişe duyduğum bir konu. Gençken oyunculuk yapmayı çok fazla istemiyordum. Yetişkin halimle de kendimi yeni yetme olarak görüyorum. Çoğu insan benim çocuk olarak oyunculuğum hatırlıyor ve benden çok şey bekliyorlar. Oyunculuğum hakkında söylenen çok şey var…ama farklı bir karakter deneme sebebim, insanlara eşsiz ve de büyüleyici karakterleri de canlandırabildiğimi göstermek. İnsanların hem müzikte hem de oyunculukta iyi olduğumu düşünmelerini istiyorum. Kore’de ya da yurt dışında nasıl davranmam gerektiğini bilmiyorum. Kore’de yaptığım müzik, Japonya’da yaptığım müzikten tamamen farklı. Ama Kore’de de sevilmek istiyorum. Son zamanlarda düşünecek o kadar çok şeyim vardı ve insanlar kendime çok yüklendiğim konusunda endişe etmeye başladılar. Benim cevabım ise şu: İnsanlar ön yargılarından kurtulup, bunu görene kadar çok çalışmaya devam edeceğim. İki işi aynı anda yaparken bu fırsatı elde etmenin çok zor olduğunu biliyorum. Ama vaz geçmeyeceğim çünkü ikisi de çok seksi.


S: ‘Bride of Century’i bekleyenler için son sözleriniz…

LHK: Şirketimizin ‘Cheongdamdong 111’ dizisini gördünüz mü? Bu ondan daha iyi. Lütfen dizimizi dört gözle bekleyin.

YJS: Çekimlere başlayalı 3 ay oldu. Gerçekten çok emek harcıyoruz. Lütfen dizimizi dört gözle bekleyin.


Çeviri: ahminelask
cr: @djpri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder