26 Ocak 2014 Pazar

FT Island - HERE



HERE

O gün, genç olduğumuz zamanlara ait, bizimle ilgili bir rüya gördüm.
Her yolu (beraber) yürüyorduk.
Şimdi bile seni hatırlıyorum.

Gözyaşlarımı göstermesem bile, anlamak için geleceksin.
Orada önemli bir şeyler varmış gibi görünüyor.

Her zaman beraber olacağız.
Sonsuza kadar yaşamanı diliyorum.
Duygularımı gösterebilmek için,
O yeri seninle hayal ediyorum.

Bu dünyada sadece bir tane (yer) var.
İkimizin kesinlikle tekrar karşılaşabileceği bir yer...

Anılardan gücümüzü topladığımızdan beri,
Solmaktan uzak durmak için bir kez kıvılcım saçtık.
Her ne olursa olsun, yolumuzu kaybetmeyeceğiz.

Uzaklarda olsan bile, 
Asla değişmeyen o sesi, sardığın kalbinden duyabilirsin.

Hala o rüyayı hatırlıyorum.
Anılara dair söz vermiştik.
İlerde o gün gelecek.
Eskiden olduğum kişinin değiştiği gün...

Sonsuz gökyüzünün altında,
Verilen bir sözün gücünü inandık.

Sancılı gecelerde bile sen yanımdaydın.
Bana rüyaların devamını öğrettin, değil mi?
İyiliğin senin varlığınla yeniden yarınlara doğru ilerleyebileceğini aklında tut. 

Her zaman beraber olacağız.
Sonsuza kadar yaşamanı diliyorum.
Duygularımı gösterebilmek için,
O yeri seninle hayal ediyorum.

Bu dünyada sadece bir tane (yer) var.
İkimizin kesinlikle tekrar karşılaşabileceği bir yer...


Çeviri: Lame
Zamanlama: Yhesim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder