9 Şubat 2014 Pazar

FT Island - Love It Hate It~~




Sev Nefret Et

Aşk denen bu kelimeler bariz yalandı
Hiç inanmayacağım
Bu her zamanki aşk sözlerine
Hiç inanmayacağım
Bu  tek taraflı üzücü ‘seni seviyorum,seni seviyorum’ konuşması
Sık rastlanan bir yalansa da umrumda değil.
Lütfen,beni sevdiğini söyle


Senden nefret etsem de etmesem de,sen benim aşkımsın
Nerede olursan ol,sen benim aşkımsın
Beni üzüyor olsan da, bana zarar versen de
Sen ah sen, senden nefret etsem de etmesem de, sen benim aşkımsın


Bu geri dönüş kelimeleri bariz yalandı.
Hiç inanmayacağım.
Dönüşünü beklemem için yaptığın ricalar hep yalan
Hiç inanmayacağım.
Bitirmediğine dair kelimeler,seni seviyorum,seni seviyorum
Sık rastlanan bir yalansa da umrumda değil
Lütfen benden seni beklememi iste.

Senden nefret etsem de etmesem de ,sen benim aşkımsın
Nerede olursan ol, sen benim aşkımsın
Beni üzüyor olsan da zarar, bana zarar da versen
Senden nefret etsem de etmesem de ,sen benim aşkımsın
Senin, senin için bekleyeceğim
Seni,sadece seni seviyorum
Bana zarar verdiğin ölçüde, seni seviyorum
Senden nefret etsem de etmesem de,seni bekleyeceğim.
Senden nefret etsem de etmesem de, sen benim aşkımsın...

Çeviri: SilentRain
Zamanlama: Yhesim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder