13 Şubat 2014 Perşembe

FT Island Seunghyun CNBLUE'ya karşı aşağılık duygusu hissettiğini kabul etti





CNBLUE'ya karşı aşağılık duygusu hissedip hissetmediği konusunda şöyle dedi, "Evet, hissediyorum. Fakat benim hissettiğim aşağılık duygusu daha çok başka bir gruba karşı hissettiğim rekabet duygusu gibi. Diğer üyeler farklı düşünebilirler ama bence liderimiz kıskanıyor."

KAYNAK: OSEN via Naver

1. [+1,378, -50] Onlar için üzülüyorumAyrıca ... CNBLUE'dan daha önce çıkış yaptılar ve tam birkaç iyi şarkıyla yükselişteyken, CNBLUE aniden 'Loner' ile atağa geçtiği sanırım? Ve o zamandan beri grup olduğu yerde duruyor...Güç bulun çünkü şarkılarınız harika!!!! @_@2. [+1,305, -55] Şirket kesinlikle CNBLUE'yu kayırıyor... FT'de bir sürü yetenekli üye var bu yüzden harcandıklarını düşünüyorum.

3. [+1,138, -20] Amma dürüstmüş be ㅋㅋㅋ Kıskançlığını bastırmak yerine hislerini böyle kabul etmesi güzel. Eminim arkadaşça rekabet iki takımın da ilerlemeleri için sağlıklı olur. İkisinin de kendine has cazibesi var bu yüzden güç bulun ve bir sürü güzel şarkı yayınlayın~4. [+176, -7] Bir CN hayranıyım ama açıkçası CNBLUE'nun tanıtımı için FT Island'ın parasının kullanıldığını kabul ediyorum. FNC'nin ilk grubu FT'ydi ve Yonghwa Lee Hongki ile You're Handsome'a katıldı... Demem o ki, iki grubun da kendine has çekiciliği var bu yüzden ikinize de fighting!

5. [+157, -7] Bence sorun şirkette... FT beste yapmada ne kadar iyi olursa olsun, promosyonunu yapmıyorlar ve sadece CNBLUE'nun promosyonunu yapıyorlar... FT şarkıları oldukça iyi... fighting~^^

6. [+139, -17] SİEFNC, O şirketi tanıtan ve onlara para kazandıran tek grup FT'ydi. Oldukları yere nasıl geldiklerini sanıyorlar acaba? Ne hakla sadece CN'in tanıtımını yapıyorlar? 7. [+120, -8] FT Island'ın sadece kendi şarkılarından oluşan Japonya konserini izleyen var mı? Gerçekten band olarak kendilerini kanıtladılar. Şirketlerinin kendi müziklerini tanıtmak yerine onları ballad söylemeye zorlamaları çok yazık.

8. [+123, -10] FT Island'ın içi dışı bir bir sürü hayranı var sanırım. Grup için iyi dayanak oluyorlar, iyi şarkılar söylemeye devam edin yeter.

9. [+109, -3] Şirketin çekinmeden gösterdiği kayırmaya bakacak olursak böyle hissetmeselerdi daha çok şaşırırdım ㅠㅠㅠŞirketi şu an olduğu yere FT getirdi

10. [+104, -5] Dürüstlüğü severim. CNBLUE'nun 'Loner' gibi şarkılarla daha halk dostu özelliklerinin olduğunu kabul ediyorum. Lee Hongki'nin canlı performansını izledikten ve vokal yeteneğinden etkilendikten sonra FT Island'ı sevmeye başladım. Ne zaman yeni albüm yayınladıklarını görsem, o kadar çok tanıtım yapıyorlarmış gibi görünmüyor. Tüm üyelerin çok çalıştığını görebiliyorum bu yüzden güç bulun... Bir grup birlikte kalarak birbirine dayanak olur. Hayranlarınız da halk da sizi destekliyor bu yüzden tüm yükü tek başınıza taşımayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder