9 Şubat 2014 Pazar

FT Island - Beautiful



Çeviri: Seeihong
Zamanlama: Jadejh

* Beautiful

Bilinmezlikte yalnız başıma dolaşmamın hikayesi bu 
Saçma olduğuna inanmak istiyorum bu kabusun ama...
Neden böyle görüş alanımızı kaybettik
Hayallerimizin gittiği yerde,
Ve bu umutsuzluk içinde, sen gülümsedin. 
Oh~ Oh~ 
Ardı arkası kesilmeyen bir ışıkla, 
Adeta ikimizin geleceğine ışık saçıyorsun 

Önemli şeyleri unutmadığın halde,
Aşk hakkında rahatça konuştun
Üzülmeyeyim diye sakladığın gözyaşları,
Oh~ Oh~ Güzel~
O gün bana verdiğin sözleri…
Şu an, hepsini anlıyorum.
Ve bu çiçekte zamanla unutuldu
Gözyaşların bile,
Oh~ Oh~ Güzel~
Güzel~ Güzel~ Güzel~ Güzel~
Güzel~

En sonunda… 
Elimizde hiçbir şey kalmasa,
Her şey bembeyaz bir görüntüye dönse bile…

Sadece bana inan,
Çünkü seni koruyacağım.
Oh~ Oh~ 
O el ve bu el
Sana sarılmama yarayacak.

Bu yüzden hadi buradan başlayalım,
Yeni bir dünya oluşturmaya.
Çünkü senin burada, yanımda olman
Oh~ Oh~ Çok güzel~
Şu anda bizi bir arada tutan şey,
Sadece gerçek aşk.
Defalarca, defalarca başıma geldi bu
Oh oh~ Güzel~
Oh~ Oh~
Ardı arkası kesilmeyen bir ışıkla, 
Adeta ikimizin geleceğine ışık saçıyorsun
Sonsuza kadar senin arzu ettiğin bir dünyada yaşamak istiyorum.
Sen bana rehberlik eden bir ışıksın
Bu nedenle sana ‘’Teşekkür ederim’’.

Bu yüzden hadi buradan başlayalım,
Yeni bir dünya oluşturmaya.
Çünkü senin burada, yanımda olman
Oh~ Oh~ Çok güzel~

Hiçbir şey göremediğim şiddetli bir fırtınada bile…
Vazgeçmeyeceğim.
Çünkü seninle birlikteyim. 
Oh~ Oh~ Güzel~
Güzel, güzel, güzel~ Oh~
Güzel~

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder