22 Şubat 2014 Cumartesi

Yang Jin Seong FT Island’ dan Lee Hong Gi' ye Karşı Oyunculuğunu Sergilemekten Korktu!





TV Chosun' un yeni dizisi 'Bride of the Century' in basın toplantısı, 19 Şubat tarihinde düzenledi. Konferansa Yoon Sang Ho PD, Lee Hong Gi, Yang Jin Seong, Choi Il Hwa ve diğer ekip üyeleri katıldı.

Dizide iki kişilik rol almak, Yang Jin Seong için Lee Hong Gi' ye karşı zamanla artan tehlikeli romantizme sebep olacak.

Muhabirler, idol bir grubunun üyesinin karşında oynarken herhangi bir baskı hissedip hissetmediğini sorduğunda, Yang Jin Seong şöyle yanıtladı, 'Çok büyük bir baskı hissettim. Sebep sadece benden bir yaş küçük olması değil, o popüler bir idol. Başlangıçta biraz endişelendim, ancak çekimler başladığında daha iyi oldum.'

'Lee Hong Gi’ nin hayranlarının çoğu desteklerini göstermek için hala çekimlere ziyarete geliyor,' diye ekledi. 'İlk başta onlardan korkuyordum, ama artık değil. Bir gün soğuktan dolayı hasta oldum ve onun hayranları bana biraz narenciye çayı verdi. Onlar sayesinde çekimlerden zevk aldım.'

Çeviri : @Lame
Kaynak : mwave

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder